fredag 29 oktober 2010

Min idol

Fredagsmys i det ensamma. Rickard är i Göteborg och Wilmer sover, jag ska också gå och lägga mig snart. Jag har sett på Idol, det var väl helt ok. Hoppas att Daniel åker ut, vilken fjant, eller Elin som inte kan engelska. Bäst var helt klart Linnea. Hur som helst jag hann att ta några fina bilder på min idol Wilmer i sin nya pyjamas från vännerna i USA, innan han somnade.

Redo för boxning
  

Friday by myself. Rickard is in Gothenburg and Wilmer is asleep, I will also go to bed soon. I've seen the Swedish Idol, it that was ok. I hope that Daniel gets to leave, what a jerk, or Elin who dosn't know English. Best was clearly Linnea. Anyway I managed to take some nice pictures of my idol Wilmer in his new pajamas from his friends in the U.S., before he fell asleep.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar