tisdag 5 oktober 2010

Nu var det ett tag sedan

När jag var gravid köpte jag en snygg body till den kommande bebisen. En body med Rolling Stonestryck som jag visste skulle matcha Rickard, lite roligt tycker jag. Annars är jag inte så mycket för när folk matchar varandra, som till exempel kampare med likadana overaller.

I bought a nice body for the upcoming baby when I was pregnant . A body with the Rolling Stones Press, which I knew would match Rickard, a bit of fun I think. Otherwise I don't like when people match, such as campers with similar suits.
 
 
 
Rött är sött
Min nufunna kärlek heter Tradera, kul att sitta och kika på vad som finns att vinna!! Rickard tycker att det är jätteskoj att jag nu har samma intresse som han. Han har ju "vunnit" saker på tradera ett bra tag nu! Jag hittade en superfin P.O.P overall till Wilmer, och det är väl ok med rött till killar? Det tycker jag i alla fall, han kommer att bli så söt i den.

Red is sweet
My new found love is called eBay, fun to sit and look at what's to win! Rickard thinks it is really fun because I now have the same interests as him. He has "won" things on ebay for a while now! I found a super POPs overalls to Wilmer, and that's ok with red for guys? I think that in all cases, he will be so cute in it.


Fredagsfika
I fredags var jag och Wilmer på en trevlig fikadate med vännerna Karin och Thyra. Jag letade efter en lagom varm tröja/jacka till Wilmer men hittade tyvärr inte någon. Det fanns en jättefin tröja på Lindex men bara i stl 62 och den var lite stor. Efter en stund gick vi och fikade, mums, latte och fudgekaka på 3B.

Last Friday Wilmer and I went on a nice coffee date with our friends Karin and Thyra. I was looking for a moderately warm sweater / jacket to Wilmer, but unfortunately found none. There was a really nice sweater at Lindex but only in a size 62, too big. After a while we went and had coffee, yummy, latte and fudge cake at 3B.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar